*glömde*

glömde ju berätta att idag kom hopp-gungan jag köpte på tradera, och Ludde verkade gilla den. Han var lite trött när vi provade, men med nappen stadigt i munnen så testade han några skutt, och gjorde även en lite pituett. Kanske blir en balett-dansare av grabben... Undra vad pappsen säger då... På med trikåerna och tyllen... Ja, det hade varit en syn för gudarna... Lill-prinsen blir vad han blir, men skulle nog kunna ana mig till ett geni, så vem vet.
Var bara tråkiga grejer på tv:n och jag har inte riktigt orken än att borsta tänderna och gå och nana... Men snart så, för ögonlocken är tunga och samsas ihop med häng-brösten nere vid knäna...

Fan, kom precis på att jag har glömt beställa korten, har tills den 19.de på mig, när är det... *panik*
Måste skriva världens största post-it och limma fast lite överallt häromkring... Det ska jag nog göra nu, så Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0