mammaträff 2...

Ja, då har man varit på bvc-anordnad mammaträff då. Kanske inte så mycket att hänga i julgranen, men det kan kanske vara värt att gå ändå. Idag pratade vi lite om hur förlossningarna hade varit, och presenterade oss för varandra... Och så klart FIKADE! Nästa gång skulle vi visst prata om mat och smakportioner, det kan ju vara lite spännande, då Ludde om 2 veckor ska får börja smaka lite mat...
Inatt har han sovit ganska bra, har varit uppe några gånger och ammat, men inte lika ofta som tidigare nätter. tror det var ca 3 timmar mellan gångerna inatt. Och sen ville lillen ha sovmorgon så klart, just  den morgonen vi ska iväg och det inte riktigt funkar att sova länge *snyft*
Imorgon ska vi åka med Ola till torp när han åker till jobbet, för han hade bara ett möte imorgon, så då "torpar" jag lite och sen blir det lite inhandling av mat, blöjor och helg-gott. Ska på grill-mys på söndag  då Jenny, en kompis, kommer hem och hälsar på från Portugal... *kul*
Idag har lillkillen fått gå med i nalle puhs bokklubb, fick så fina välkomst grejer och inget köptvång... passade oss utmärkt.
Var idag och handlade på mitt gamla jobb, men det var nästan bara sommarvikarier där, lite tråkigt men så är det ju...
Undrar om jag kan får gubben attvilja åka på marknad med mig på lördag, hade varit lite mysigt om vädret är det rätta... Kanske några marknads-godisar kan få hitta vägen till min mun ;)
Nu ska jag snart laga lite mat, eller titta på när gubben gör kalopps *mums* kan inte göra det så det blir till att titta på och lära sig... Men, tror nog att jag har glömt det till nästa gång, så gubben får göra det igen, för den blir himla god... (visst låter det som jag fjäskar... *skratt*)

Ha det gott alla där ute...
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sofie & Wilma

Hej

Vad roligt att du skaffat blogg.. Ska bli roligt att följa.. Vi var på babysim idag, jättekul.. Malin tog kort på oss med sin "vattentäta" kamera..

Kramar

2008-08-14 @ 18:49:44
URL: http://www.nogg.se/lillfoot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0