min "torpar"-dag...

Idag har jag varit på torp, kom dit innan affärerna hade öppnat, så jag satte mig på obs cafe och tog en fika... Och lekte lite med Ludde. Sen blev set lite kolla affärer... Och några fynd blev det allt. Köpte 1 par skor, 1 par tossor, 3 par sockar och 1 mössa för ca 100-lappen på Lindx, rea är underbart. Sen blev det en kudde för 149:- på Kid, och matkuber för 79:- på Olles. Allt detta till min lilla prins så klart....
Sen handlade vi lite mat och blöjor, på Obs. Där hittade vi även en skjorta till gubben och en omlott-tröja till mig, halva rea-priset... Och två små tallrikar till lill-killen, han får ju ha egna när det är dags för smakisar... Även det på rea...
Har jag nämt att jag är röda-prislappar-beroende??!
Japp, så är det, dras automatiskt till röda prislappar i alla affärer. Jag letar till och med rea på Ullared. Inte för att jag är snål (inte jämt iallafall) utan för det är en kick och komma hem och veta att man fått saker billigare än dom som köpte det för fullpris... Och sen kan man handla mer saker utan att samvetet gör sig påmint för det var ju på REA!!!
Nu har jag och gubben sett på film, Rusch hour 2. Lillkillen somnade ganska så direkt efter flaskan idag. 150 ml blev det, han är duktig min prins, och då hade han ätit tutte bara en timma innan...
Inatt, var det nästan hela 3 timmar mellan varje amning, det var inte tråkigt vill jag lova... :)
Nu ska jag nog gå och mysa en stund till i soffan med gubben...
Imorgon blir det kanske marknad, om vädret tillåter vill säga... Men det hade varit mysigt.
God natt och trevlig helg alla goingar...

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Fia

Rea är bäst!! :D

2008-08-16 @ 01:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0