trötter...

idag är jag trött och seg och har inte orkat göra något... Bara varit nere hos grannarna och matat deras fiskar... Dom är på semester!
Ludde har sovit oroligt inatt och velat ha mat väldigt många gånger, så idag är mamma inte så pigg. Känner mig som en sombie...
Provade att ge ersättning förut, istället för på kvällen och det funkade... Han åt 80 ml + tutte... Hoppas det funkar ikväll oxå... Skulle han nu vägra ta bröstet för att det är lättare med flaskan så känns det som att det är ok. Är inte lika fast vid att absolut amma i 6 månader... Men kan vi få till att det funkar med både tutte och flaska så är ingen lyckligare än jag... Kanske kan få honom att sova längre skift på natten. För somdet är nu så är det varannan timma, och i natt tätare än det...
Sitter och funderar på evighetsfrågan... Vad ska man ha för mat idag???? Är sugen på ris och brunsås, men får kolla så det finns nån köttbit till gubben oxå, för det vill han nog ha...
Ska försöka få iväg bilderna till fuji oxå, så man får börjat sätta in i album *puh*
Och göra i ordning Luddes två böcker + dopboken...
Sen har jag ett projekt till jag borde göra och det är att få ordning i Luddes rum, men det lockar inte när han inte sover där än...
Till helgen ska vi (jag och ola) gå i genom lådor i förrådet och få rensat lite där och leta upp stavmixern.... (behöver snart den till maten till lillprinsen) Och jag äår inne i ett stim nu, där jag vill slänga massa, bara väck med skiten... Är så trött på att inte få plats själv här hemma att jag snart vill skrika.
Men, det är ju bara att göra nåt åt det så nu j*lar

Nej, ska kollavidare här i cyberspace...
ha det...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0