Åker din mens radiobil?

Ett P.S. så här i början...
Nu har jag sett reklamen allt för många gånger och måste bara få reagera. Vilket liv det var i början av reklamens hemska värld, då man gjorde reklam för bindor och "mensen" var blåfärgad, allt för att inte skapa ogillande och reaktioner. men det blev det ju ändå, blev en stor debatt, egentligen ganska löjligt att lägga tid på detta, men ändå...
Idagens reklam så äker tydligen mensen radiobil i bindan, hur kan jag ha missat detta... Det gör nästan att jag längtar tills nästa mens för att kunna kolla in detta spektakel som tydligen ska äga rum i min trosa, bara jag väljer rätt binda... Den med radiobilar i... Vad händer annars, blir min mens ledsen om inte den får åka som alla andra mensar... ???
Löjlig jag är, eller hur, men reklamen är ju så...
Så snart det är mens-dags så ses vi radiobils-arenan...

Dagen:
Idag har min lilla prins äntligen börjat trampa på bättringens stig... Men fortfarande hosta och snuva, men inte lika mycket och ingen feber... Däremot så är jag tät i näsan och kan inte känna smaken av något, och gubben har ont i halsen och kan nästan inte svälja... Och så har vi mage att gnälla, när skrotten fick stå ut med allt detta och feber... Mammas kämpe det!
Idag har vi även låtit lilla katt-killen, Slbin, somna in... (även kallad kiss-oskar)
det har inte funkat att ha honom det sista, men har dragit ut på det då han var en mycket fin och snäll katt... Men nu springer han i katthimmlen och kissar vart han vill...
Längtar tills på lördag då vi ska ha kräftskiva... Ska bli så roligt...
Och på söndag då vi ska åka till Liseberg med min mamma...
Annars blir nog denna vekcan hyffsat lugn, bäst att låta lilleman tillfriskna ordentligt innan helgen, och även en annan...
Nu ska jag nog pysa i säng...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0