kan knölen vara en ostboll...

min nya passion, och som jag ägnat allt för mycket tid och kraft åt, är OSTBOLLAR... Kan möla dessa selikata fett-bomber som om jag har tränat i 14 år, nästan gjort det oxå... Tror min passion för dessa små bollar är orsakad av min avslutade amning, men ändå.... Jag ser ut som en rabiat unge som bara får godis på jul när jag får en skål såna framför mig, och vips så är dom slut och jag vaknar ur min trans och undrar vad som hänt...

Och nu har jag nog inte mycket kvar i brösten, förutom en knöl, stor som en ostboll.... Har jag glömt tugga dom till och med??? :/

Idag har vi varit på mamma-träff hos Cia, mysigt och skönt att babbla av sig som vanligt... vi är riktiga babbel-mammor, men våra goa små bebisar är inte långt efter nu, dom gör tappra försök att babbla sig upp i våran nivå... Och det är klart dom kommer lyckas med så duktiga förebilder... *asgarv*

Ikväll somnade prinsen strax före 8 och sover än, så det var nog för natten han slumrade, skönt... Han har ju inte sovit så mycket idag, max 2 timmar sammanlagt... Tokig knodd, min prins!

Har rensat bland mina smycken i dag, finns så mycket man aldrig använder som nu ska säljas på tradera... Ska bara ta kort på dom och fixa annonserna... *ork*

Tittat på idol, jag diggar "cocacola-sången" Fan va jag skratta, trodde inte det var sant, men jo visst... "...blev full på min cocacola, gubben hade lurat mig..." Och tillhörande dans eller moves var ju skojiga bara dom... kan tänka mig att killen finns på youtube... Det är min nästa grej här i cybern, jag ska upptäcka och uppleva youtube, är lite feg har inte gjort det än... Verkar vara en sån stor sida och jag är inte så haj på cyber-möjligheter och omöjligheter än... Men jag blir bättre!!!

Nu ska jag se om tvn har något att erbjuda, annars så vet jag att min kudde är ensam och vill kramas...
Imorgon är inget inplanerat, har väl tänkt diska, lovade gubben det förut... Och renbädda, våra och knoddens säng...

Neps...!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0