partyhattar....

Idag har jag fixat hattar till alla glada personer på lördag...

Varit hos mamma en snabbis och fått grejerna hon köpte till mig i Ullared... En jättefin overall till knoddis...
Och sen hade mamma gått lös på tradera, igen, och fyllde på min prins garderob ytterligare, tackar...!
Och jag sålde en massa på tradera igår och tjänade ihop 930:-, tack för det... Ska nu leta reda på mer jag inte behöver och sälja, har blivit säljar tokig... bättre än köpar-tokig tror jag...

Ludde är på bättringsvägen, men fortfarande ett litet slemtroll, men snorpussar är inte så tokiga dom heller. Men jisses vad tvätt det blir, snor på allt, nya kläder varje dag, och filtar och torkhandukar går det flera hela tiden, men det gör inget, då blir det ju använt ;)
Har väl nästan helt bestämt mig för att sluta amma på dagen och bara ge flaska, och tutte på natten, hoppas detta ska funka, hade varit ganska skönt, då min prins tuggar på mina stackars bröstvårtor som andra tuggar tuggummi...*AJ*
Men på natten biter han inte, men då sover han när han äter, inte lika busig då...
Idag har han nästan suttit själv, lite mer träning på balansen så ska han snart klara det...
Han åt gröt ikväll, inte mycket men han åt upp det jag hade gjort och han verkade gilla det, men det var grötklet överallt, lillisen vill hjälpa till att mata sig själv... Gick sådär, men roligt var det!

Nu ska jag nana och stänga av datorn för det åskar en del ute, och jag är ju lite rädd om min nya braiga dator...

Tjingeling

P.S. är fortfarande lit irreterad på den där reklamen, och idag märkte jag att dom även spelar cirkus musik... Här tar man med sig barnen till Liseberg för att åka radiobilar, sen går man på cirkus och hör den speciella musiken... Sen kommer barnen hem och ser på reklamen att det finns radiobilar och cirkus musik i mammas binda... Eller? Helt galet... Kan man klaga nån stans, för jag kan inte få det ur mitt huvud så det är nog något jag får kolla upp... Om man klaga alltså, inte mitt huvud... *skratt*
är tokig i skallen, bevis är överflödiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0